כמה זמן לא כתבתי לכן על ההמלצות שלי לקניות באיקאה? הסייל של איקאה התחיל היום וזה ממש עשה לי חשק לבדוק מה חדש ומה מומלץ ועל הדרך לשתף אתכן :)

אני  חייבת להודות שבין חנויות העיצוב בארץ, דווקא איקאה תמיד מרגישה לי החנות שהכי מחדשת/מרעננת/ מביאה בשורה חדשה לעיצוב הבית.

כמעט תמיד אני משלבת, בחדרי הילדים והנוער שאני מעצבת, פריטים וריהוט מאיקאה ובצורה שתמיד מפתיעה אותי אתן שואלות תמיד על הפריטים בחדר שנקנו באיקאה. 

אני חושבת, שהחכמה היא  לבחור פריטים וריהוט שהם לא בהכרח ממחלקת הילדים (אני וכמעט ולא עוברת שם) ולא מאוד מזוהים איקאה ולכן אני כמעט אף פעם לא רוכשת פריטים שברור שהם איקאה (אין לי איך לכתוב זאת בצורה ברורה יותר :) ) 

אז אחרי שעברתי על 4631 פריטים בסייל הנה ההמלצות שלי לפי קטגוריות  והראשונה בהם היא ריהוט. 

2 מיטות שאני מאוד אוהבת את המראה שלהן ואוהבת לשלב אותן בחדרי הילדים - 

 

יחידות אחסון - אני אוהבת יחידות נמוכות/נגישות לילדים שבאמת מתאפשר להם להגיע להכול ולפתח עצמאות. מה שבחיים! לא תראו אצלי זה כוורות של איקאה ובטח לא את תיבות האחסון מפלסטיק הצבעוניות. BIG NO. 

איקאה יצאה עכשיו עם יחידות רשת בצבעים נייטרליים שמאפשרים איכשהו ליחידה הזו להראות טוב. 

 

לאחסון גבוה או תלוי - 

 

אני מקווה שאני לא מחדשת כלום עם העגלת מטבח הזו שמושלמת לחדרי משחקים/יצירה ועוד... 

 

2 שידות צד.  הלבנה- אף פעם לא נמאס לי ממנה. נהדרת ומתאימה כמעט לכל סגנון. הירוקה יחסית חדשה אבל במראה צעיר ורענן. רואה אותה משתלבת נהדר בחדרי ילדים. 

 

אחסון - תמיד ניתן למצוא קופסאות יפות באיקאה לכל צורך ועניין. נתקלתי בעגולות החמודות האלה והמחיר מנצח ושווה את הקנייה. 

קופסאות הלגו גם  נראות נהדר ומחיר מצוין.  תראו את הגליל החמוד לשמירת ציורים של הילדים .

 

תאורה- תמיד יש חדש במחלקת התאורה באיקאה. אלה המנורות ששמתי עיני עליהם לחדרים האחרונים שאני מעצבת. 

 

זו התקופה האהובה עליי בשנה באיקאה- תמיד תמיד מציידת את עצמי בסלילים מנצנצים ומיני חמודות באווירת הכריסמס. קישוטים שכיף לשלב בכל מסיבה וגם ליצירת אווירה קסומה בחדרי הילדים. 

 

אני לא מאלה שקונות אמנות באיקאה או ממליצות על אומנות באיקאה. מה שכן, מסגרות אני תמיד קונהשם. עם זאת, נתקלתי באומנות הזה שחייבת להודות שיכולה להיות קסומה בחדרי ילדים. 

 

עוד כמה פריטים שממש אהבתי. מזרן מתקפל לחדרי ילדים- נהדר לפינות רביצה או מתחת לקיר אתגרי. כרית נוי לחדר ילדים עם אהבה לחיות, 2 חיות מחמד - מושלמות כפריטי נוי על מדף בחדר תינוקות, מנורת לילה דובי גם לחדר תינוקות.

 

ולחדרים הבוגרים יותר- 

שמיכת פינוק למיטה, קופסת אחסון אדומה, כלי לכלי כתיבה או למיקום על מדף  עם עלים/פרחים.

 

זהו! צאו ממוקדות לקניות עם רשימה מסודרת, השתדלו לעשות זאת בתחילת יום או סוף יום כך יותר רגוע בקופות ועוד המלצה אחרונה -אם אין שום פריט שאתם ממש צריכות מהסייל,  ממש עדיף לחכות לתחילת פברואר אז  גם הטירוף נרגע, המלאים מתחדשים ונכנסת קולקציה חדשה :) שיהיה בהצלחה!


0 תגובות